sobota 5. listopadu 2011

Stavba tratí

Není člověk ten, který by se zavděčil lidem všem. A tak to dopadá u stavby tratí, zejména když není po ruce ideální terén. Letos jsem si vyzkoušel postavit jarní middle a byla to trošku kvadratura kruhu: Třetina původně uvažovaného prostoru nepovolená, původní mapa v detailech nevhodná, přemapované části jen v segmentech, nové komunikace zjištěné až ex post, skalky zakázané, k tomu velice málo použitelných koridorů. Něco z toho vzniklo, vyložená nespokojenost asi nebyla, i když občas se nějaký Bulhar nedovtípí, pod jakými omezeními to celé vzniká.

Co mne ale potěšilo, je fakt, že jsem se údajně nejlépe trefil do směrných časů ze všech stavitelů z celého roku na Lize Vysočiny. Samozřejmě to nic neznamená, spíš mne to jen evokuje délku tratí H21C, kde bych byl možná za nějaké mírné zkrácení klasiky. Když dvě třetiny lidí (nepočítaje ty, co nedokončili) jde nad 100, jako to bylo u jarního CHT-Luže, tak už je to podle mne o dlouhý fous přetažené.

Ale jinak klobouk dolů a díky všem stavitelům a i ostatním pořadatelům.