pondělí 30. září 2013

A příště mezi rakváče!

Po 3 letech jsme opět vyrazili na MČR družstva. O pár let starší, o pár dětí zkušenější a o dost méně trénovanější. Komu není v nohách dáno, musí holt zkusit lišáctví a vysokou morálku. Také jsme byli zvědaví, kam půjde výsledkový trend (2006 – 31., 2008 – 31., 2009 – 43., 2010 – 26.)

Vzhledem k tomu, že start byl v 9:00 a do Jablonce bylo třeba se dostat včas, padlo rozhodnutí, že na první dva úseky půjdu já s Kamčou. K  této soupisce (resp. mém nasazení na 1. úsek) jsem předem jasně avizoval: "Přátelé, já vopravdu nevim, já bych vám to neradil... " Špatná prognóza se bohužel vyplnila, zcela tuhý jsem se tratí trápil a navíc jsem spáchal větší chybou paralelním seběhem, který mne stál hodně vrstevnic navíc. 52. místo po 1. úseku a mohutná ztráta byly dost pesimistické.

Poměrně hezká pasáž pro kontaktní závod družstev
Další úsek, toť ale oheň a voda. Kamča jím proletěla jako drak a nejlepším časem (o 1 min před Radku Brožkovou) nás posunula o 24 míst vpřed. (Numerologové, divte se - úplně stejně 24 míst stáhla v roce 2008.) Na 3. kratším úseku předvedl Karlos velmi pěkný výkon; předával Evě, která bojovala a udržela nás těsně nad 40. místem. Následoval Hubánek, který se výborně rozeběhl v druhé půlce a i když nestáhl mnoho v pořadí, stáhl dost časově. Na 6. úseku se parádně předvedla Míša 23. časem. Dokonce zabojovala tak, že jsme jako poslední tým nešli v hromadném ("hamba") startu. Aleš zaběhl také pěkný standard a stáhl 5 míst na konečné 37. místo. O 4 vteřiny jsme těsně nedali Třebíč s Márou Prášilem, o 11 minut chrastecké áčko, zato chrastecké béčko bylo o hodinu za námi.
Vypadá to jako parte, ale ve skutečnosti máme dobrou náladu
Statistika ukazuje, jak máme po 5 letech zázračně vyrovnané úseky (... tedy až na mne):

2013 (v závorce 2008)
Gregor Martin    60:07 (46.41 Gregor Martin)
Gregorová Kamila 43:55 (44.11 Gregorová Kamila)
Šťastný Karel    38:23 (37.49 Král Aleš)
Voborníková Eva  54:11 (52.52 Gregorová Lenka)
Hübner Jan       61:56 (62.00 Král Michal)
Králová Michaela 55:21 (58.33 Králová Michaela)
Král Aleš        53:57 (53.20 Šťastný Karel)


Celkově: řekl bych že úspěch, protože jsme se oddílovému mediánu (31. místo) přiblížili na 3 minuty. Musím si sebekriticky přiznat, že stačilo jen málo, abych byl trochu lépe fit a už by celkové skóre bylo o něčem úplně jiném. Ale shodli jsme se, že letos šlo o poslední dospělácké družstvo a příště už si dáme veterány. A to by mohla být úplně jiná písnička.