středa 24. srpna 2016

Fakt pěkné prázdniny

Co dodat k Pěkným prázdninám 2016? Epesní elitní tratě, epochální mapy ve všech třech etapách, jednoznačná jednička letošního léta. Nakonec jsem byl docela rád, že jsem z elity nepropadl níže, protože mne dobře postavené tratě bavily a nabídly i pěkná srovnání se solidní konkurencí. Škoda jen E3, kdy jsem 10m od kontroly vlezl na K1 do nezmapovaného průchodu a pak se už nedokázal srovnat (chyba 7 min). Hitem vícedenních byly každopádně GPSky, respektive trošku zákeřně zveřejněný sestřih nejlepších momentů.


I Kamča si v klipu zahrála (zejména od cca 1:50), naštěstí nešlo o chyby typu hledání na třech jiných skalních hřebenech, jako předvedli někteří eliťáci (kterým tímto děkuji, protože jsem je tak poprvé v životě porazil). Po ročníku 2012, kdy jsme se na Drábovně s Kamčou v poslední etapě tragicky ztráceli, to byl neskutečný skok dopředu.